Työsuojeluvaltuutettu

Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirissä toimi vuonna 2018 seitsemän päätoimista työsuojeluvaltuutettua. Valtuutetuista neljä on tehyläisiä.

Organisaation sisäinen yhteistyö Vuoden 2018 syksyllä solmittiin uusi Yhteistoimintasopimus, jossa määriteltiin paikallisen työsuojelun yhteistoimintaperiaatteet. Perustettiin Työsuojelutoimikunta jonka kokoonpano on VSSHP YH ryhmä + kaikki seitsemän päätoimista työsuojeluvaltuutettua. Työsuojelutoimikunta käsittelee VSSHP piirin tasoisia tärkeitä ja yleisesti vaikuttavia työhyvinvoinnin ja työsuojelun asioita. Työsuojelutoimikunta kokoontuu vähintään kolme kertaa kalenterivuodessa ja toimikunnan toimikausi on kaksi kalenterivuotta.

Työsuojelua sinulle Me työskentelemme kaikkien työntekijöidemme parhaaksi. Toivomme että otat herkästi yhteyttä meihin mikäli jokin työsuojelua koskeva asia painaa mieltäsi tai tarvitset itsellesi tukihenkilöä.Tulemme myös mielellämme puhumaan osastotunneille. Koulutamme riskienarvioinnissa ja Haipron käytössä.

Työsuojeluparit Osaston työsuojelupari olet meille tärkeä yhdyshenkilö osaston työsuojelussa. Haluamme kouluttaa ja kehittää tietouttanne työsuojeluasioissa työyksikkönne hyväksi.Rupea työsuojelupariksi ja muistathan tulla koulutuspäiville.

Vuoden teemat Tuemme työhyvinvointia .Vuoden 2019  teemat ovat päihteetön työympäristö,tuemme palautumista,turvallisuusmyönteinen asenne sekä tietotyön kuormittavuuden hallinta.

Otamme kiitollisina ehdotuksianne ja palautteita vastaan.

Tehyläiset valtuutetut:

Koordinoiva työsuojeluvaltuutettu Marja-Liisa Mulo-Rantanen

puh 050-5127830

Työsuojeluvaltuutettu Pekka Vepsäläinen

puh.050-5726970

Työsuojeluvaltuutettu Päivi Pietari

puh.050-4654646

Työsuojeluvaltuutettu Sasu Punovuori

puh.050-4345150

----------------

Työsuojeluvaltuutettuun saat yhteyden joko puhelimitse tai sähköpostilla (etunimi.sukunimi(at)tyks.fi).

Huom! VSSHP:n Santrasta Työsuojelun yhteystiedoissa löytyy kaikki työsuojeluvaltuutetut vastuualueineen ja yhteystietoineen.