Ammattiosasto

*****************************

Ammattiosastomme toimii aktiivisesti Tehy Ringissä, joka koostuu Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirin alueella toimivien ammattiosastojen edustajista. Lisäksi jäsenistömme on hyvin edustettuna kaikissa sairaanhoitopiirin työryhmissä ruohonjuuritasolta lähtien. Alueen neljä päätoimista pääluottamusmiestä neuvottelevat paikallisista sopimuksista tuoden parannuksia kunnalliseen työ- ja virkaehtosopimukseen. Edunvalvonta –otsikon alta löydät lisää tietoa aiheesta ja luottamusmiesten yhteystiedot.

Edunvalvonnan lisäksi tarjoamme jäsenillemme erilaisia virkistystapahtumia ja niin paikallisia kuin valtakunnallisiakin etuja. Valtakunnallisista jäseneduista voit lukea lisää Tehyn sivuilta. Paikalliset edut löydät näiltä sivuilta, samoin järjestämämme virkistystapahtumat.

Jäseneksi liittyminen tapahtuu myös helposti sivuilta löytyvän linkin kautta. Jäsenhuone on tarkoitettu ainoastaan ammattiosaston jäsenille. Halutessasi voit ottaa meihin yhteyttä sähköpostitse tai puhelimitse.

Ammattiosastomme jäsenmäärä on yli 3000. Päätehtävänämme on huolehtia jäsenten edunvalvonnasta. Pääluottamusmiehet ja klinikoiden luottamusmiehet hoitavat tätä työtä.
Yhdysjäsenet ovat linkki ammattiosaston hallituksen ja jäsenistön välillä.
Ota yhteyttä ammattiosaston varapuheenjohtajaan sari.sundstrom@tyks.fi mikäli yksikössäsi ei ole yhdysjäsentä. Virkistystoiminta on myös ammattiosastotoimintaa. Huvitoimikunta järjestää teatteri- ym.matkoja toimikautenaan.

Uusi hallitus on aloittanut toimintansa 1.1.2017 ja sen toimikausi on kolme (3) vuotta.

HALLITUKSEN JÄSENET v. 2017- 2019

Outi Keski-Levijoki

Sinikka Metsäranta

Irmeli Stenroos

Aktiivijäseniä ammattiosaston palkitsemistilaisuudessa toukokuussa 2015. Kuvassa vasemmalta lähtien: Mirja Oksanen-Sainio, Outi Keski-Levijoki, Erja Lankinen, Riku Luoto, Sari Sundström, Taina Leppänen, Jussi Rantanen ja Lennu Yläneva.