Työsuojeluvaltuutetut

Sivustoon tulossa päivityksiä!

Varsinais-Suomen sairaanhoitopiirissä toimi vuonna 2022 seitsemän päätoimista työsuojeluvaltuutettua. Työsuojeluvaltuutetuista viisi valtuutettua on tehyläisiä.

Yhteistoimintasopimus on päivitetty vuoden 2022 alussa. Sopimuksessa määritellään paikallisen työsuojelun yhteistoimintaperiaatteet. Työsuojelutoimikunta kokoontuu 4-kertaa vuoden aikana. Työsuojelutoimikunta käsittelee VSSHP piirin tasoisia tärkeitä ja yleisesti vaikuttavia työhyvinvoinnin ja työsuojelun asioita. Työsuojelutoimikuntaa osallistuvat kaikki työsuojeluvaltuutetut.

Työsuojelua sinulle Me työskentelemme kaikkien työntekijöidemme parhaaksi. Toivomme että otat herkästi yhteyttä meihin mikäli jokin työsuojelua koskeva asia painaa mieltäsi tai  tarvitset  itsellesi tukihenkilöä. Tulemme myös mielellämme puhumaan osastotunneille. Koulutamme riskienarvioinnissa ja Haipron käytössä.

Työsuojeluparit Osaston työsuojelupari olet meille tärkeä yhdyshenkilö osaston työsuojelussa. Haluamme kouluttaa ja kehittää tietouttanne työsuojeluasioissa työyksikkönne hyväksi. Rupea työsuojelupariksi ja ehkä juuri sinusta tulee vuoden työsuojelupari?

Turvallisuus ja työsuojelu Haluamme että kaikilla työntekijöillä on turvalliset ja terveelliset työolot. Vuoden 2022 kaksi tärkeää työsuojelun tavoitetta

ovat väkivalta ei kuulu työhön ja jaksamme paremmin . Pyrimme edistämään ja parantamaan näitä painopisteitä työssänne.

Otamme kiitollisina ehdotuksianne ja ole yhteydessä meihin aina tarvittaessa.

Tehyläiset valtuutetut:

Työsuojeluvaltuutettu Marja-Liisa Mulo-Rantanen

puh. 050-5127830

Työsuojeluvaltuutettu Sinikka Metsäranta

puh.050-5127804

Työsuojeluvaltuutettu Elina Suonio-Peltosalo

puh.050-5127688

Työsuojeluvaltuutettu Päivi Pietari

puh.050-4654646

Työsuojeluvaltuutettu Sasu Punovuori

puh.050-4345150

Työsuojeluvaltuutettu Irmeli Nurmi

puh.050-4699362

Työsuojeluvaltuutettu Marika Virtanen

puh.044-9072129

----------------

Työsuojeluvaltuutettuun saat yhteyden joko puhelimitse tai sähköpostilla (etunimi.sukunimi(at)varha. fi).